ЧИТАЊЕ СВЕТЛОСТИ


Угрину Поповићу

 

Невидљива се мрежа

спушта на душе наше

исплетена светлост

док на првом прохладном

синаитском поселу

читамо своје песме

градимо слике

 

Ми смо за трпезом

пренесеном под трем

где се у другој димензији

моле ходочасници

за здравље, пород,

отпуст грехова

и наше се вино

послушно прелива

из боце у судове

из судова у сасуде

 

Међу нама је

вино питомо, мирно

а недалеко од нас

оно оживљава

и прска по епитрахиљу

лети у ваздух кропи воздух

и говори нам

сви сте већ освештани

бди те и треперите

 

Невидљива је мрежа

по нама, међу нама

праведних ловаца

и упорних созарцетаља

светлосних њених нити

и ми се и не знајући кобељамо

и све више уплићемо

у њену лепљиву природу

и разносимо је

свако на своју страну

 

Под тремом

читамо своје песме

сричемо светлост

 

Коментари

  1. Била сам повређена и сломљена када се пре 7 месеци десио велики проблем у мом браку, између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да буде са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу кроз много бола. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. И потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. И тако сам једне вечери, враћајући се са посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Дакле, објаснила сам му све ствари, а он ми је рекао да је једини начин да вратим свог мужа да посетим чаробњака ради чаролије, јер је и њему то заиста успело. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао имејл адресу чаролије коју је посетио. (драпата4@гмаил.цом) Дакле, следећег јутра сам послала пошту на адресу коју ми је дао, а чаробњак ме је уверио да ћу добити мужа за три дана. Каква невероватна изјава!! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда ме је два дана, тако изненађујуће, назвао мој муж који ме није звао последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ точка. Зато ћу вам саветовати, ако имате проблема, контактирајте ДР АПАТА, можете га контактирати и путем гмаил-а: (драпата4@гмаил.цом) или путем ВхатсАпп-а или Вибер-а на: (+447723566275).

    ОдговориИзбриши

Постави коментар